måndag 26 november 2012

Kanske jag inte är gjord för det här

Helskotta.

Tröttheten är tillbaka. Koncentrationen är borta. Åh. Vill inte ta slut igen. Orkar inte.

Tänk om jag inte är gjord för det här livet? Alltså kraven. Tempot.

Eller är det bara mörkret?
Hösten?

Jag vill ju också bara orka, orka, orka. Men jag gör inte det.

Det är läskigt när kroppen säger ifrån. Och den lilla energin jag lyckades upparma för en månad sen börjar återigen sina.

Vad gör jag för fel?




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Skickar en stor kram som innehåller energi , styrka och vänskap. Kram i novembermörkret

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack. Det behövs.

    SvaraRadera
  3. Håll ut för nu är det "bara" tre veckor kvar innan det går mot ljusare tider.
    Var rädd om dig!

    Styrka och kramar

    SvaraRadera
  4. Tack! Åh, vad jag önskar att vi bodde närmare varandra...

    Idag är det i alla fall lite snö, och det är ju mysigt.



    SvaraRadera