torsdag 15 november 2012

Är skitförbannad, men också lättad.

SD.

Det finns så mycket att säga. Vet knappt var jag ska börja. Dessutom är jag skitförbannad!!

Men samtidigt lättad. Äntligen. Äntligen visar dom sitt rätta ansikte. Det vi andra visste för 3 år sedan är nu allmänt känt även för dom som la sin röst på dom.



Nu borde det bli svårt att vara stolt över sin röst på SD.

Jag borde hålla mig lugn, resonera tydligt och klart, men kan inte.

Och polisen. Hur tänkte dom? Gick dom verkligen på slipsfasaden? Ja. Det är ju dom fiiina och reeena människorna som är snälla och bra.

Suck.

Hursom. Jag är för upprörd för att säga något vettigt så låter dom som kan hålla känslorna i styr få tala. Som Eva till exempel:

http://helahalsingland.se/ledare/1.5292300-tio-sma-sverigedemokrater




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar