måndag 21 januari 2013

Idag är jag stark!

Idag har jag fortsatt lalla omkring och lyssnat på Kenta, spelat Its raining Men på piano och börjat titta på Skinny Love. Ska nog få kläm på den med.

På lördag ställer Emil ut på Biblioteket här i Hofors. Det kommer bli så, så bra! Jag brukar inte skryta över hans konst (jag borde nog göra det mer), men den här gången är det grymt!

Ni får själva besöka bibblan på lördag, eller vilken dag som helst efter det, för att se vad han klurat på och jobbat med.

Jag bjuder dock på ett litet smakprov i form av en fråga:

Vad gör en seniorpedagog?

Imorgon ska jag till BUN och presentera ett jobb som jag och kollegor från Petreskolan och Björkhagsskolan har slitit arslet av oss för. Heja oss! Och bra gick det!

Hoppas därför på en spännande stund med våra politiker imorgon.

Sov gott och se till att Du hänger med dom som tycker om dig för att du är du.

Ta ingen skit! som hon den där tjejen sa. Grynet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar