måndag 17 december 2012

Jul, jul, stökiga jul.

Tappade precis lusten. Luften. Inspirationen.

Varför låtsas jag ens vara en fejmamma för? Varför försöker jag ens för? Allt blir skit ändå.

Varje år. Samma sak.

Nu blir der jul nu ska det bli bra och fint och faaan!

Och så säckar jag ihop av tråk och stök och tjafs och vill åka till Hawaii istället.

Förstå mig rätt. Jag vill att alla i fina familjen kommer till oss i jul. Jag älskar ju er! Men. Det kommer inte vara hembakat, nystädat och awesome.

Det kommer finnas kärlek. Det lovar jag. Men allt det där andra får vara.

Det är ju inte ens roligt.

Inte ett till jävla handtag tänker jag göra. För det första är jag inte pigg, sen jobbar jag ju!

Åhgud vad det måste vara tråkigt att vara hemmafru. Jag skulle dö på direkten.

Hur står ni ut?

Åh. Suck. Blä.

Pepparkaksgumman är grym i alla fall.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar