måndag 17 december 2012

Idag är jag awesome

Wiho!!! Idag tänker jag gå med mitt nyklippta hår till jobbet och vara awesome. Äntligen!!

7 dagars isolering är över och nu tänker jag ta världen med storm.

Eller närå, jag ska ta det lugnt. Lovar. Har ju massa semester att se fram emot i jul åxå.

Men ändå.

Fredag blir sista dagen, sen är vi alla friska och lyckliga ända till nyår. Och åh hej vad vi ska åka pulka. Och Castor! Vi ska ut i skogen och inte krocka med träd. Och jag ska leka med mina vänner. Bygga snöborgar. Lyktor. Torn. Skotta! Skidor!

Är nog en aningen speedad nu, men det är faktiskt skönt att känna något annat än host host för en gångs skull.

Tjipp!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men ÄNTLIGEN! Och passande nog så är det en bra dag för fluffigt, fint hår i dag - varken för varmt eller för kallt, inte för fuktigt och ingen snö/inget regn. Du ser, det finns en mening med allt! :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, antagligen. Och int Blev jag nå blöt om fötterna heller :)

    SvaraRadera