onsdag 13 februari 2013

VABruari är här

VABruari är här. Eller FEBERuari om man så vill.

Jag måste ändå säga att denna vintersäsong varit snällare mot oss än förra. Då gick det i ett. Magsjuka. Flunsan. Magsjuka. Flunsan.

Vi kanske klarar oss bättre denna gång.

En sak var ändå bra med förra årets farsoter. Jag får inte stresspåslag längre när det ska Vabbas. Jag känner inte längre att jag "sviker" mitt jobb och mina ungdomar.

Det är som det är och min dotter går faktiskt före precis allt annat.

Så. Idag pysslar och ritar och vilar vi. Blir nog en film eller två också. Vi har ju Netflix! Saknar dock en hel del filmer där.. Som Lejonkungen till exempel.

Så tat lugnt alla ni som VABar idag. Ta en kopp kaffe och njut av din lilla krassling.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar