torsdag 14 februari 2013

Hopplektion

Hoppning stod på schemat igår och lilla Fjodor tog mig tryggt över hindren.

Jag fick dock inte till den där rätta känslan. Han var seg och lite framtung och " hängde " i bettet trots att vi flyttade om tyglarna. Han var väl inte på humör helt enkelt. Och jag var också seg. Slarvade lite.. Dessutom gjorde det svinont i min svank i exakt varje språng. Antagligen sviter från helgens övningar.

Jag tycker överlag att jag har lite svårt att hitta "känslan" på någon annan än Castor just nu.

Jag kanske har blivit lite bortskämd... Fast å andra sidan sliter jag som ett djur på han med, men där kommer belöningarna så fort.

Hursom.

Igår köpte jag mina första läderridstövlar någonsin! Så fina och mjuka. Sitter som ett smäck!

Trodde inte det var möjligt att hitta ett par. Dom jag hittills provat har varit för långa eller för vida i skaften, för smala över foten. Men nu står som här älsklingarna i min källare.

Tack Emma!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar