lördag 16 februari 2013

Hurtlördag

Lördagen startades med snöpulsning och uppskottning av skridskobana i stugan. Mysigt som attan, men det var ju inte 10 cm direkt, utan mer åt 60 cm blötsnö - hållet.

Dotter stod även på skrillor för första gången. I hela 10 minuter. Bra gjort. I min skridsko var det ett musbo. Gosigt? Nja. Mindre.det kanske säger något om hur kul jag tycker att skridskoåkning är..

Efter stugtrippen som tog en del på krafterna så drog jag till fina Castor. Vi och Sara och Curly tog en tur mot Vinges och hittade ett finfint galoppspår! Det var helt jävla underbart!!!

I övrigt var Castor pigg och lite tittig vilket resulterade att jag också blev tittig. Men vi kom överens ändå.

Önskar jag kunde plocka bort min hjärna vid vissa situationer. Eller åtminstone stänga ner den. Tror Castor skulle uppskatta det.

Men framförallt jag.

Nu. Soffa. Godis. Duga.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar