måndag 22 oktober 2012

Och svängningarna.


Jag blir inte klok på svängningarna. Igår en balanserad dag

- idag har jag sovit över och har ingen kraft alls. Har svårt att se hur den här dagen ska ros iland.

Försöker analysera vad som gick snett igår?

Drabbades jag av hybris och trodde jag var frisk igen och körde för hårt av ren och skär glädje? Kanske.

Men det är så svårt att hitta balansen. Det är ju så roligt allt ibland...

Så idag tar jag det från ruta ett igen.

Inget kaffe på eftermiddagen.
Ta vitaminerna i tid.
Promenera på lunchen.
Vila efter jobbet.

Äta.Sova.

Trist, men hälsosamt i längden.

- Posted using BlogPress from my iPhone



4 kommentarer:

  1. Jag vet inte vart jag skulle sätta denna kommentar. Men jag vill bara säga tack! Tack för att du trodde på mig, tack för den otroligt stora hjälp och det enorma stöd som jag har fått av dig när jag inte fick det hemma. Tack vare dig så tog jag tag i mitt liv, lämnade det gamla och gick vidare. Gick vidare till något så mycket bättre. Efter alla motgångar så känns det som att jag är på väg åt rätt håll. För första gången så har jag en bra känsla av att jag har gjort rätt val. Och tro det eller ej men efter att jag har läst din blogg så har jag tagit upp mitt skrivande igen, sen om jag får till min självbiografi eller inte det är en annan fråga. Men återigen tusen tack du är guld värd Marita!
    //E

    SvaraRadera
  2. Men herregud vad rörd jag blir!! Att lilla jag har lyckats göra avtryck. Tack tack tack för fina ord. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill ge dig en kram! Vem är du?

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ZGuGiezVzXE
    Tänkte att när du hör denna låt så vet du nog vem jag är. Tack för allt. Är så otroligt glad över att Hofors har dig. Du har garanterat hjälpt många fler. Men du fick mig verkligen att inse både ett och annat. <3

    SvaraRadera
  4. Åh, nu vet jag precis vem du är. Många minnen som kom upp nu. Det är en sådan vacker låt också. Och du gjorde den ännu vackrare!

    och Ja, herregud vad rörd jag är. Du skulle bara veta <3

    Och det är ju såhär också: även fast jag är trött och sliten nu så är det ändå NI som jag har jag träffat under alla år och som jag fortfarande träffar som ger mig energi.

    Ni är guld!

    stor kram till dig och jag är oerhört glad för att du delade med dig, jag kunde verkligen inte behövt det bättre än nu.

    kram!

    SvaraRadera