måndag 22 oktober 2012

Dagen startades i skogen på hästryggen.

Idag fokuserade jag på att vara i balans och vara stilla med handen. Det verkade fungera ypperligt eftersom Castorpojken svarade med en fantastisk galopp som både gick att korta och länga när jag än bad om det.

Han var såpass med i matchen att han gjorde halt bara jag sträckte på mig lite. Wiho!

Dom här ridturerna är guld. När allting bara fungerar.

Och det finaste av allt är att morgonens ångest är som bortblåst.

Jag kör ju en hel mindfulness nuförtiden, vilket är sjukt effektivt på mig. Det får mig i balans.

Och att rida fokuserat och bemästra ett djur 500 kg är mindfulness om något.


Så idag blir en bra dag. Känner mig fantastiskt balanserad.

Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone


Castorpojken.






Ridturen avslutades på backen så även mina ben gick sträcka på sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar