måndag 21 oktober 2013

Solen. Tack!

Snart har hela oktober gått och jag har ännu hållt "humöret" uppe. Jag säger bara: tack sommaren som varit och tack D-vitamintabletterna som jag stoppar i mig varje dag.

Tack!!!

Jag kan nästan (Fattar ni) Nästan längta efter Lucia och lussebullar!

Sen tvingar jag mig ut på prommis fyra dagar i veckan. Tvingar mig att se hur träden förändras. Och visst tusan är det vackert.





(idag ligger snön på backen, men tror denna bild är max 10 dagar gammalt)

Idag väntar ett race på sommardäck till förskolan. Är ärligt talat skitnervös.

Men när jag säger så brukar
min ridlärare kontra med: det kommer gå SKITbra.

Och 9 av 10 gånger har hon rätt.

Så. Jag får luta mig mot dessa ord idag helt enkelt.

Det kommer gå skitbra.

1 kommentar:

  1. Jag heter Anna Erickson från Stockholm - Sverige, jag är högskolelärare av yrke. Detta är en av mina lyckligaste dagar i mitt liv att dela med dig här hur jag fick min sanna kärlekspartner tillbaka. Dr. Oduduwa hjälpte mig med magiskt kärleksförtryck för att få min ex pojkvän tillbaka efter två års separering han är hemma till mig. Jag rekommenderar att alla kan få samma hjälp av honom genom att kontakta honom på: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Dr.Oduduwa har också begåvade krafter för att lösa kärleksförhållandet som följer; .....
    Love Magic spell för att upptäcka ny sann kärlek.
    * Magic Spell älskar att gifta sig i tid och vara lycklig.,
    * Love Spells, Win-Back Ex-älskare.
    * Magi för framgång och marknadsföring.
    * lycklig charm - BUSINESS STAR. Tillväxt i företagens ekonomi.
    * avdelningar - SKYDDSHAK. Skydda dig mot kidnappningar och mördare.
    * förbannelse upplösning, frihet från generation caurses.
    * andlig rening. Frihet från mardröm. Frihet från "dålig dröm"
    * fertilitetsmagi - Var gravid och föd ditt eget barn.
    skicka meddelande för att få en omedelbar lösning på varje äktenskap / förhållande hjälp; (Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera