torsdag 20 juni 2013

Ett djurrikt inlägg

Hoppsan.

Tog visst en liten paus.

Maj och början av Juni har dock varit översvämmade av jobb och massvis med soliga dagar. Mycket tid har som vanligt spenderats med hästarna.






Siri och Lussi.




Jag och Cindy tänkte olika.



Jag och Fjodor var mer överens.


När vi (kanske mest jag) inte hängt med hästar har vi levt stugliv och fixat en del hemma.

Just nu skriker min kropp efter semester. Rent fysiskt är den helt kaputt.

Jag har bubbat och burit ovanligt mycket de senaste veckorna då vi bland annat ordnat inline-hockeyturnering med jobbet och avverkat en skolavslutning för ca 120 nior då bl.a. Syster Sol var på plats.

Men. 2 veckor kvar. Sen vila.

Sen har det ju också kommit ett litet tillskott i stora familjen. Mila!





Pokki gillar inte henne. Men Jaja. Med tiden släpper det nog.

Tjohej!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar